Ponad 9 586 ofert pracy w jednej wyszukiwarce

Znajdź pracę swoich marzeń

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Znalezionych ofert: 101


  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Warszawa

    Opis stanowiska Efektywny kontakt telefoniczny z klientami: przyjmowanie oraz inicjowanie połączeń. Zabezpieczenie najwyższych standardów obsługi podczas organizacji szkoleń, maksymalizując zadowolenie klientów. Realizacja ustalonych celów sprze

    Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim...

    Gdańsk

    Opis stanowiska Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo zgodnie z najwyższymi standardami, Aktywne dążenie do osiągania wysokich wskaźników zadowolenia klientów, Zaangażowanie w rozumienie i rozwiązywanie problemów klientów

    Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej...

    Kraków

    Obsługa zapytań klientów za pomocą telefonu, czatu i e-maila z profesjonalnym reprezentowaniem Grupy Volkswagen. Dokumentowanie interakcji z klientami, ich rozwiązań oraz działań podjętych po kontakcie w systemie CRM. Aktualizacja wiedzy o produ

    Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej...

    Sopot

    Obsługa zapytań klientów za pomocą telefonu, czatu i e-maila z profesjonalnym reprezentowaniem Grupy Volkswagen. Dokumentowanie interakcji z klientami, ich rozwiązań oraz działań podjętych po kontakcie w systemie CRM. Aktualizacja wiedzy o produ

    Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej...

    Gdańsk

    Obsługa zapytań klientów za pomocą telefonu, czatu i e-maila z profesjonalnym reprezentowaniem Grupy Volkswagen. Dokumentowanie interakcji z klientami, ich rozwiązań oraz działań podjętych po kontakcie w systemie CRM. Aktualizacja wiedzy o produ

    Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Warszawa

    Opis stanowiska Umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej. Prowadzenie profesjonalnej obsługi klienta. Inkasowanie płatności za usługi dodatkowe. Promocja i sprzedaż usług naszej firmy

    Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Warszawa

    Opis stanowiska Telefoniczna i elektroniczna obsługa klienta. Przyjmowanie połączeń przychodzących i wsparcie centrum kontaktowego. Budowanie profesjonalnych relacji z klientami. Tworzenie i aktualizacja procedur. Udział w projektach rozwojowych

    Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Wieluń

    Opis stanowiska Realizacja celów sprzedażowych. Profesjonalna obsługa klienta oraz budowanie długotrwałych relacji. Pozyskiwanie nowych klientów. Przyjmowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych

    Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej...

    Wrocław

    Obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem, reprezentując Grupę Volkswagen. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z kolegami w zes

    Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej...

    Kraków

    Obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem, reprezentując Grupę Volkswagen. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z kolegami w zes

    Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej...

    Katowice

    Obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem, reprezentując Grupę Volkswagen. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z kolegami w zes

    Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej...

    Katowice

    Reprezentowanie marki Volkswagen, odpowiadając na zapytania klientów przez telefon, czat oraz e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem. Precyzyjne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów oraz działań kontynuacyjnych w systemie

    Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku czeskim

    Warszawa

    Opis stanowiska obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania, utrzymywanie relacji z klientami, przestrzeganie procedur, dążenie do realizacji planów infolinii

    Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego

    Warszawa

    Co będziesz robić? Telefoniczna obsługa naszych polskich klientów. Realizowanie zleceń dla klientów w niemieckich urzędach i instytucjach. Praca na różnych platformach biurowych oraz obsługa social mediów. Sporządzanie rachunków i dokumentacji k

    Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Poznań

    Opis stanowiska: Obsługa klientów technologii eSIM. Rozwój kompetencji w zakresie obsługi klienta (Customer Experience). Praca zdalna

    Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Olsztyn

    Obowiązki: Obsługa klienta z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Udzielanie wsparcia technicznego dla użytkowników aplikacji umożliwiających komunikację zagraniczną. Reagowanie na zapytania mailowe oraz przez chat. Praca zdalna

    Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Olsztyn

    Zakres obowiązków: Obsługa klienta przez telefon, chat i e-mail, zachowując profesjonalizm oraz pozytywne nastawienie w każdej interakcji. Skrupulatne rejestrowanie wszystkich interakcji z klientami w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie proble

    Dodane: 7 lutego 2025 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Strzelce Opolskie

    Zakres obowiązków: Obsługa klienta przez telefon, chat i e-mail, zachowując profesjonalizm oraz pozytywne nastawienie w każdej interakcji. Skrupulatne rejestrowanie wszystkich interakcji z klientami w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie proble

    Dodane: 7 lutego 2025 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Racibórz

    Zakres obowiązków: Obsługa klienta przez telefon, chat i e-mail, zachowując profesjonalizm oraz pozytywne nastawienie w każdej interakcji. Skrupulatne rejestrowanie wszystkich interakcji z klientami w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie proble

    Dodane: 7 lutego 2025 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Opole

    Zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientom poprzez telefon, chat oraz e-mail, dbając o pozytywny wizerunek firmy i satysfakcję klientów. Monitorowanie interakcji oraz współpraca z zespołem w celu ciągłego podnoszenia jakości obsługi klienta

    Dodane: 7 lutego 2025 w serwisie praca.pl