Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta
Znalezionych ofert: 101
-
Specjalista ds. obsługi klienta
Warszawa
Opis stanowiska Efektywny kontakt telefoniczny z klientami: przyjmowanie oraz inicjowanie połączeń. Zabezpieczenie najwyższych standardów obsługi podczas organizacji szkoleń, maksymalizując zadowolenie klientów. Realizacja ustalonych celów sprze
Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim...
Gdańsk
Opis stanowiska Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo zgodnie z najwyższymi standardami, Aktywne dążenie do osiągania wysokich wskaźników zadowolenia klientów, Zaangażowanie w rozumienie i rozwiązywanie problemów klientów
Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej...
Kraków
Obsługa zapytań klientów za pomocą telefonu, czatu i e-maila z profesjonalnym reprezentowaniem Grupy Volkswagen. Dokumentowanie interakcji z klientami, ich rozwiązań oraz działań podjętych po kontakcie w systemie CRM. Aktualizacja wiedzy o produ
Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej...
Sopot
Obsługa zapytań klientów za pomocą telefonu, czatu i e-maila z profesjonalnym reprezentowaniem Grupy Volkswagen. Dokumentowanie interakcji z klientami, ich rozwiązań oraz działań podjętych po kontakcie w systemie CRM. Aktualizacja wiedzy o produ
Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej...
Gdańsk
Obsługa zapytań klientów za pomocą telefonu, czatu i e-maila z profesjonalnym reprezentowaniem Grupy Volkswagen. Dokumentowanie interakcji z klientami, ich rozwiązań oraz działań podjętych po kontakcie w systemie CRM. Aktualizacja wiedzy o produ
Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl -
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Warszawa
Opis stanowiska Umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej. Prowadzenie profesjonalnej obsługi klienta. Inkasowanie płatności za usługi dodatkowe. Promocja i sprzedaż usług naszej firmy
Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl -
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Warszawa
Opis stanowiska Telefoniczna i elektroniczna obsługa klienta. Przyjmowanie połączeń przychodzących i wsparcie centrum kontaktowego. Budowanie profesjonalnych relacji z klientami. Tworzenie i aktualizacja procedur. Udział w projektach rozwojowych
Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Wieluń
Opis stanowiska Realizacja celów sprzedażowych. Profesjonalna obsługa klienta oraz budowanie długotrwałych relacji. Pozyskiwanie nowych klientów. Przyjmowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych
Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej...
Wrocław
Obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem, reprezentując Grupę Volkswagen. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z kolegami w zes
Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej...
Kraków
Obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem, reprezentując Grupę Volkswagen. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z kolegami w zes
Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej...
Katowice
Obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem, reprezentując Grupę Volkswagen. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z kolegami w zes
Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej...
Katowice
Reprezentowanie marki Volkswagen, odpowiadając na zapytania klientów przez telefon, czat oraz e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem. Precyzyjne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów oraz działań kontynuacyjnych w systemie
Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. obsługi klienta w języku czeskim
Warszawa
Opis stanowiska obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania, utrzymywanie relacji z klientami, przestrzeganie procedur, dążenie do realizacji planów infolinii
Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego
Warszawa
Co będziesz robić? Telefoniczna obsługa naszych polskich klientów. Realizowanie zleceń dla klientów w niemieckich urzędach i instytucjach. Praca na różnych platformach biurowych oraz obsługa social mediów. Sporządzanie rachunków i dokumentacji k
Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Poznań
Opis stanowiska: Obsługa klientów technologii eSIM. Rozwój kompetencji w zakresie obsługi klienta (Customer Experience). Praca zdalna
Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Olsztyn
Obowiązki: Obsługa klienta z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Udzielanie wsparcia technicznego dla użytkowników aplikacji umożliwiających komunikację zagraniczną. Reagowanie na zapytania mailowe oraz przez chat. Praca zdalna
Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Olsztyn
Zakres obowiązków: Obsługa klienta przez telefon, chat i e-mail, zachowując profesjonalizm oraz pozytywne nastawienie w każdej interakcji. Skrupulatne rejestrowanie wszystkich interakcji z klientami w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie proble
Dodane: 7 lutego 2025 w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Strzelce Opolskie
Zakres obowiązków: Obsługa klienta przez telefon, chat i e-mail, zachowując profesjonalizm oraz pozytywne nastawienie w każdej interakcji. Skrupulatne rejestrowanie wszystkich interakcji z klientami w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie proble
Dodane: 7 lutego 2025 w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Racibórz
Zakres obowiązków: Obsługa klienta przez telefon, chat i e-mail, zachowując profesjonalizm oraz pozytywne nastawienie w każdej interakcji. Skrupulatne rejestrowanie wszystkich interakcji z klientami w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie proble
Dodane: 7 lutego 2025 w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Opole
Zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientom poprzez telefon, chat oraz e-mail, dbając o pozytywny wizerunek firmy i satysfakcję klientów. Monitorowanie interakcji oraz współpraca z zespołem w celu ciągłego podnoszenia jakości obsługi klienta
Dodane: 7 lutego 2025 w serwisie praca.pl