Ponad 7 548 ofert pracy w jednej wyszukiwarce

Znajdź pracę swoich marzeń

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Znalezionych ofert: 30


  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim

    Wólka Sokołowska k. Wólki Niedźwiedzkiej

    Pracując z nami, będziesz: codziennie wykorzystywał język hiszpański tłumaczył na język hiszpański teksty przygotowane przez marketing (artykuły, posty na Fb, mailingi) wykorzystywał Internet jako główne narzędzie pracy miał realny wpływ na nasz wize

    Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Warszawa

    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z sy

    Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Sokołów Podlaski

    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa klienta: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów indywidualnych oraz B2B. Doradztwo produktowe: Konsultacje dotyczące doboru produktów do wyposażenia łazienki. Zarządzanie zamówieniami: Obsługa zamówień w systemie

    Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl
  • Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium...

    Wrocław

    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych

    Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Warszawa

    Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, komunikacja cyfrowa: e-mail, media społecznościowe, czat na żywo, komunikatory Cross-selling i upselling produktów oraz usług Zapewnianie informacji o produktach i usługach Rozwiązywanie problemów, wymi

    Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta MśP

    Warszawa

    Twoje zadania: Obsługa połączeń telefonicznych; Obsługa wiadomości mailowych; Aktualizacja raportów oraz wprowadzanie danych do systemu operacyjnego; Wgrywanie list do systemu operacyjnego; współpraca ze wszystkimi działami Spółki

    Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim

    Katowice

    Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, ob

    Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl
  • Młodszy specjalista ds. obsługi klienta @ Restaumatic

    Zabrze

    Posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta i lubisz to robić? Rozmowy w języku angielskim nie sprawiają Ci problemu? Większość pracy odbywa się w języku polskim, jednak sporadycznie będziesz mógł popisać się swoją znajomością języka ang

    Dodane: przedwczoraj w serwisie nofluffjobs.com
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds...

    Przeźmierowo

    Opis Stanowiska: Pełna opieka nad klientem (koordynacja całego przebiegu realizowanych zleceń). Rozwój i systematyzowanie współpracy na dedykowanym portfelu klientów. Nadzór nad terminowością wykonywanych zleceń, badań. Kreowanie, wdrażanie i zapewni

    Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds...

    Tychy

    Opis Stanowiska: Pełna opieka nad klientem (koordynacja całego przebiegu realizowanych zleceń). Rozwój i systematyzowanie współpracy na dedykowanym portfelu klientów. Nadzór nad terminowością wykonywanych zleceń, badań. Kreowanie, wdrażanie i zapewni

    Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds...

    Gdynia

    Opis Stanowiska: Pełna opieka nad klientem (koordynacja całego przebiegu realizowanych zleceń). Rozwój i systematyzowanie współpracy na dedykowanym portfelu klientów. Nadzór nad terminowością wykonywanych zleceń, badań. Kreowanie, wdrażanie i zapewni

    Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Warszawa

    JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: - Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących - Realizowaniem planów sprzedażowych - Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy - Prowadzenie

    Dodane: przedwczoraj w serwisie aplikuj.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

    Lublin

    Praca hybrydowa z Lublina Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje

    Dodane: 9 lipca 2024 w serwisie praca.pl
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Błonie

    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS (telefoniczna i mailowa) Udzielanie informacji nt. usług, obsługa posprzedażowa i operacyjna Przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen, przygotowywanie ofert, kontakt z Klientem podczas reali

    Dodane: 9 lipca 2024 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Tarnów

    Zadania Profesjonalna obsługa klientów - prowadzenie spotkań, rozmów, identyfikacja potrzeb, informowanie o nowych usługach i możliwościach, Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym sy

    Dodane: 8 lipca 2024 w serwisie praca.pl
  • SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA – DZIAŁ SPRZEDAŻY

    Nowy Sącz

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - telefoniczna, mailowa i osobista obsługa klienta, - nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień, - koordynacja działań sprzedażowo–logistycznych, - budowanie pozytywnego wizerunku firmy, - obsługa programu sprzedażowego w zakr

    Dodane: 5 lipca 2024 w serwisie aplikuj.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Dobczyce

    Obowiązki: Obsługa klientów: telefon, email Wsparcie dla działu projektowego i współpraca z partnerami

    Dodane: 5 lipca 2024 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta indywidualnego

    Szczyrk

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa zapytań klienta, przygotowywanie ofert, - dokonywanie rezerwacji hotelowych i obsługa zmian rezerwacji, - przygotowywanie i terminowe dostarczanie dokumentów, - bieżąca aktualizacja internetowych portali rezerwacyjnych, -

    Dodane: 4 lipca 2024 w serwisie aplikuj.pl
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Opacz-Kolonia

    Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywa

    Dodane: 3 lipca 2024 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Hajnówka

    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa zamówień, realizowana zdalnie. Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej, Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo. Obsługa zwrotów i reklamacji. Wsparcie klientów w portal

    Dodane: 2 lipca 2024 w serwisie praca.pl