Ponad 32 646 ofert pracy w jednej wyszukiwarce

Znajdź pracę swoich marzeń

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa

Znalezionych ofert: 74


  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem...

    Warszawa

    Zadania jakie będziemy przed Tobą stawiać, to: • Profesjonalna komunikacja i utrzymywanie dobrych relacji z klientami firmy (zarówno polskimi jak i zagranicznymi) poprzez e-mail oraz telefon (po polsku i po angielsku). • Szybkie i precyzyjne odpo

    Dodane: 16 lutego 2018 w serwisie infopraca.pl
  • Specjalista ds. obsługi Klienta (przychodzące)

    Warszawa

    Zakres obowiązków obsługa Klientów online (głównie za pośrednictwem wewnętrznego systemu, mail, telefon) odpowiadanie na zapytania, rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi procedurami wsparcie Klienta na każdym etapie procesu budowanie relac

    Dodane: 16 lutego 2018 w serwisie praca.pl
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Wewnętrznego

    Warszawa

    Twoje zadania: wsparcie telefoniczne i mailowe dla pracowników sieci sprzedaży Play, analizowanie regulaminów, procedur i cenników, kreatywne tworzenie i ewaluowanie bieżących procedur, udział w projektach wewnątrzfirmowych, przygotowywanie raportów

    Dodane: 15 lutego 2018 w serwisie infopraca.pl
  • Sprzedawca medyczny - specjalista ds. obsługi...

    Warszawa

    Obsługa klientów sklepu stacjonarnego, obsługa klientów poprzez telefon i program do obsługi zgłoszeń (Zendesk), przyjmowanie zamówień i udzielanie informacji o ich statusach, udzielanie informacji o produktach, przygotowywanie dokumentów księgowych

    Dodane: 15 lutego 2018 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem...

    Warszawa

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wprowadzanie i przetwarzanie zamówień w systemie SAP, kontrolę zapasów, fakturowanie, wystawianie not kredytowych, kontrolę obiegu dokumentów, tworzenie raportów, aktywną komunikację z dzia

    Dodane: 15 lutego 2018 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Warszawa

    Twoje zadania: Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów – brak elementów sprzedaży Badanie potrzeb Klientów w zakresie jakości świadczonych usług Rozpoznawanie zgłaszanych przez Klientów problemów i zapytań oraz zlecanie dalszych dyspozycji Budow

    Dodane: 15 lutego 2018 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Warszawa

    Pracuje wzespole zajmującym się realizacją ogłoszeń. Odpowiada za przygotowanie treści oraz wizerunku ogłoszeń rekrutacyjnych naszych klientów ipublikowanie ich na naszym portalu

    Dodane: 14 lutego 2018 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Warszawa

    Opis stanowiska: aktywna sprzedaż produktów oraz budowanie długofalowych relacji z klientami pozyskiwanie nowych klientów obsługa klienta - wystawianie dokumentów handlowych, pakowanie towarów do sprzedaży iwysyłki, przyjmowanie należności oraz real

    Dodane: 14 lutego 2018 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim...

    Warszawa

    MIEJSCE PRACY - ŁÓDŹGłówne zadania na stanowisku:Wsparcie działów księgowych i odpowiedzi na ich zapytaniaBezpośredni kontakt e-mailowy i telefoniczny z dostawcami oraz innymi pracownikami klientów zewnętrznychUzgadnianie stanu rachunków i kont z dos

    Dodane: 14 lutego 2018 w serwisie jobs.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. włoskim...

    Warszawa

    Kluczowe zadania:profesjonalne wsparcie klientów firmy różnymi kanałami (e-mail, czat, telefon )rejestracja zgłoszeń w systemie CRMkompleksowa analiza zgłoszenia, samodzielne rozwiązanie lub przekazanie do II linii wsparciapromowanie pozytywnej komun

    Dodane: 14 lutego 2018 w serwisie jobs.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Warszawa

    Będzie Pan/Pani odpowiedzialny(a) za:

    Dodane: 14 lutego 2018 w serwisie jobs.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Korporacyjnego

    Warszawa

    Praca nie jest związana ze sprzedażą. Miejscem pracy jest dział operacyjny w nowoczesnym biurze w Warszawie. Obowiązki: Telefoniczna i mailowa obsługa napływających zleceń od naszych kontrahentów oraz klientów indywidualnych; Profesjonalna i kompleks

    Dodane: 14 lutego 2018 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością...

    Warszawa

    Do Twoich zadań należeć będzie: Kompleksowa obsługa klientów (w szczególności w języku czeskim), w tym: udzielanie porad i informacji Akceptantom w sprawach dotyczących dokonywania transakcji obsługa terminali płatniczych odpowiedzialność za terminow

    Dodane: 14 lutego 2018 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi Klienta z j. angielskim

    Warszawa

    Twoja przyszła Firma / Your future Company Naszym Klientem jest firma o globalnym zasięgu, posiadająca kilkaset biur na całym świecie. Oferuje swoim pracownikom rozwój oraz miłą atmosferę pracy. Chcesz zdobywać doświadczenie w firmie, dla której licz

    Dodane: 14 lutego 2018 w serwisie infopraca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym

    Warszawa

    Firma GOFIT Sp. z o.o. producent i dystrybutor artykułów sportowych, w związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukuje do swojego zespołu Specjalistę ds. obsługi klienta w sklepie internetowym. Osoba, którą zatrudnimy na tym stanowisku, odpowiedzialn

    Dodane: 14 lutego 2018 w serwisie infopraca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    Warszawa

    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać polsko-języcznych klientów firmy z obszaru usług informatycznych (modyfikowanie, uaktualnianie zgłoszeń w systemie). Warto do nas dołączyć: Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy Moż

    Dodane: 13 lutego 2018 w serwisie infopraca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Warszawa

    Będzie Pan/Pani odpowiedzialny(a) za: kontakt telefoniczny i mailowy z klientem gastronomicznym codzienną kontrolę i korektę zamówień przyjmowanie, opisywanie i procedowanie reklamacji koordynowanie współpracy pomiędzy klientem a działem dystrybucji

    Dodane: 13 lutego 2018 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego...

    Warszawa

    RZETELNE REPREZENTOWANIE MŁODEGO, AMBITNEGO STARTUPU TECHNOLOGICZNEGO W KONTAKCIE Z KLIENTEM I linia wsparcia użytkowników - zdalne rozwiązywanie problemów związanych z systemem prowadzenie szkoleń z systemu obsługa zapytań telefonicznych i komunika

    Dodane: 12 lutego 2018 w serwisie infopraca.pl
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - język...

    Warszawa

    Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku niemieckim, angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi

    Dodane: 12 lutego 2018 w serwisie infopraca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Warszawa

    Opis stanowiska Praca specjalisty ds. Obsługi Klienta niesie ze sobą szereg obowiązków, ale także sporo satysfakcji. Będziesz odpowiedzialny za: Bieżącą obsługę klientów, poprzez udzielanie im gotowych rozwiązań i rad. Reprezentowanie marki H &M podc

    Dodane: 12 lutego 2018 w serwisie praca.pl