Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta
Znalezionych ofert: 104
-
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Kraków
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa francuskojęzycznych klientów za pośrednictwem różnych kanałów (połączenia przychodzące, wiadomości, chat), - analizowanie i rozwiązywanie zapytań klientów, - udostępnianie informacji na temat żądań administracyjnych i tec
Dodane: dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Specjalista ds. obsługi klienta z j.niemieckim...
Goleniów
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - codzienna współpraca z działem sprzedaży, logistyki i produkcji w procesowaniu zamówień od klientów - codzienna komunikacja z klientami w celu omówienia zamówień oraz statusu ich realizacji - budowanie długofalowych relacji z kli
Dodane: dzisiaj w serwisie aplikuj.pl -
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zduńska Wola
Opis stanowiska kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; budowanie długotrwałych relacji oraz pozyskiwanie nowych klientów; udzielanie klientom porad ekonomicznych w zakresie świadczonych przez bank usług, kompletowanie dokumentacji; p
Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta...
Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji
Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. obsługi klienta eksportowego...
Sokołów Podlaski
Opis stanowiska kompleksowa obsługa kluczowych klientów krajowych oraz zagranicznych (oferty, faktury, reklamacje, listy przewozowe) koordynowanie procesów związanych z eksportem aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów zagranicznych obsługa klientów
Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl -
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego...
Włocławek
Zakres obowiązków: Przyjmowanie zamówień, Obsługa klienta przez telefon i e-mail, Doradztwo w sprzedaży produktów firmy, Dbanie o dobre relacje z klientami, Zachowanie wysokiej jakości obsługi i prezentowanie pozytywnego wizerunku firmy, Pomoc przy k
Dodane: 15 marca 2024 w serwisie praca.pl -
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (K/M)
Konin
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Pozyskiwanie nowych klientów oraz kontakt z obecnymi klientami - Koordynacja procesu przygotowywania wysyłek do dedykowanych klientów - Bieżąca aktualizacja i promocja oferty produktowej - Współpraca z innymi działami firmy w zak
Dodane: 15 marca 2024 w serwisie aplikuj.pl -
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Czosnów
Oferujemy: wynagrodzenie zasadnicze oraz premię kwartalną prywatną opiekę medyczną Medicover kartę Multisport ubezpieczenie grupowe PZU świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.)
Dodane: 15 marca 2024 w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. obsługi klienta
Częstochowa
Twoje zadania: Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, Udzielanie klientom informacji na temat oferowanych produktów, Budowanie długotrwałych relacji z Klientem, Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, Raportowanie bieżących wyników prac
Dodane: 15 marca 2024 w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. obsługi klienta z niemieckim...
Katowice
Zakres obowiązków: Obsługa klientów niemieckojęzycznych poprzez czat oraz mail Udzielanie informacji dotyczących statusów zamówień oraz dostaw Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta Współpraca z inn
Dodane: 15 marca 2024 w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego
Zwoleń
Jakie wyzwania na Ciebie czekają ? Koordynowanie realizacji świadczonej usługi u Klienta Identyfikowanie potrzeb i wspieranie Klientów w rozwiązywaniu ich problemów Aktywne działanie na rzecz wzrostu wartości portfela Praca zdalna
Dodane: 15 marca 2024 w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Kielce
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca
Dodane: 15 marca 2024 w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Olsztyn
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca
Dodane: 15 marca 2024 w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Szczecin
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca
Dodane: 15 marca 2024 w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Rybnik
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca
Dodane: 15 marca 2024 w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Radom
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca
Dodane: 15 marca 2024 w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zielona Góra
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca
Dodane: 15 marca 2024 w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Rzeszów
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca
Dodane: 15 marca 2024 w serwisie praca.pl -
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Białystok
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca
Dodane: 15 marca 2024 w serwisie praca.pl