Ponad 9 599 ofert pracy w jednej wyszukiwarce

Znajdź pracę swoich marzeń

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Znalezionych ofert: 104


  • Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

    Łódź

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - odbieranie połączeń przychodzących od klientów sieci - doradztwo w zakresie produktów - dosprzedaż usług sieci komórkowej WYMAGANIA: - gotowość do pracy w systemie zmianowym - dobrej dykcji - umiejętność sprawnej obsługi komputer

    Dodane: wczoraj w serwisie aplikuj.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Raszyn

    Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów będących w ofercie banku pozyskiwanie i obsługa Klientów detalicznych budowanie i rozwijanie relacji z Klientami dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych nar

    Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego

    Lublin

    Główne zadania: obsługa i realizacja zamówień Klientów zarządzanie platformą sprzedażową B2B i bieżąca aktualizacja oferty ofertowanie wg standardów sprzedaży i polityki cenowej obsługa procesu reklamacji raportowanie wyników sprzedaży i innych efekt

    Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Warszawa

    Opis stanowiska

    Dodane: wczoraj w serwisie praca.pl
  • [ANGIELSKI] Specjalista ds. obsługi klienta

    Rzeszów

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa Klienta anglojęzycznego;codzienny kontakt mailowy i telefoniczny w j. angielskim z klientami zamawiającymi nasze produkty;udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składani

    Dodane: przedwczoraj w serwisie aplikuj.pl
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji

    Rzeszów

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki;udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień;udzielanie informacji dotyczącej o

    Dodane: przedwczoraj w serwisie aplikuj.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Warszawa

    Zadania: Posprzedażowa obsługa klientów sklepu internetowego Kontakt z klientami drogą telefoniczną oraz mailową Obsługa procesu zamówienia Aktywna współpraca z zespołem oraz innymi działami w firmie

    Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce

    Małkinia Górna

    Zakres obowiązków: Obsługa Klientów sklepu internetowego wszystkimi kanałami komunikacji Prowadzenie terminowej korespondencji z Klientami Wsparcie i doradztwo techniczne dla Klientów w zakresie oferowanych produktów Wsparcie Klientów w zakresie zwro

    Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl
  • Konsultant / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Warszawa

    Jako Konsultant ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej. Szukamy osoby: Empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej. Dokładnej i zorganizowanej. Z komunikatywną znajomością języka angielskiego

    Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

    Warszawa

    Codzienna komunikacja z klientami przez telefon i e-mail Pomoc przy rozwiązywaniu problemów i utrzymanie wysokiej jakości wsparcia klienta Pomaganie istniejącym, ale wciąż „nowym” klientom w kwestiach związanych z rozliczeniami, problemami techniczny

    Dodane: przedwczoraj w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Ostrołęka

    Wymagania: Wykształcenie min. średnie, Obsługa komputera, ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office, Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, Doświadczenie w pracy dziale obsługi klienta mile widziana, Znajomość jęz

    Dodane: 25 marca 2024 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Szczecin

    Opis stanowiska kompleksowa obsługa klientów krajowych i zagranicznych, która obejmuje: doradztwo w zakresie produkcji poligraficznej przygotowywanie ofert sprzedaży przyjmowanie zleceń do realizacji współpraca z działem biura obsługi zamówień i prod

    Dodane: 25 marca 2024 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Wrocław

    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta. Praca zdalna

    Dodane: 25 marca 2024 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta z niemieckim...

    Katowice

    Zakres obowiązków: Obsługa klientów niemieckojęzycznych poprzez czat oraz mail Udzielanie informacji dotyczących statusów zamówień oraz dostaw Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta Współpraca z inn

    Dodane: 25 marca 2024 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta w Biurze Handlowym...

    Warszawa

    Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Przyjmowanie zapytań ofertowych Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia i realizacji umów handlowych i aneksów Analiza realizacji planów przewozowych Pozyskiwanie nowych Klientów i zleceń na przewóz towaró

    Dodane: 25 marca 2024 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego

    Poznań

    Opis stanowiska: Przyjmowanie, planowanie i koordynowanie zleceń serwisowych (napraw i czyszczenia mieszalników do farb), Bieżący kontakt z klientem w sprawie problemów technicznych, Dbanie o terminowość wykonywanych zleceń, Kontrola raportów po wyko

    Dodane: 25 marca 2024 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dział Logistyki

    Gdańsk

    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Obsługa zamówień klienta Obsługa portali klientów Obsługa reklamacji i zwrotów od klientów Współpraca z innymi działami w firmie, celu realizacji dostaw do klienta Znajomość i respektowanie procedur

    Dodane: 25 marca 2024 w serwisie praca.pl
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością...

    Bielsko Biała

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - kontakt z klientami obcojęzycznymi z branży Automotive, - organizacja i zarządzanie wysyłkami do klientów, - zarządzanie zamówieniami i reklamacjami logistycznymi klientów, - zarządzanie opakowaniami, - zarządzanie transportem –

    Dodane: 25 marca 2024 w serwisie aplikuj.pl
  • Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych...

    Warszawa

    Zakres obowiązków: Komplexe Betreuung deutschsprachiger Kunden einer der bekanntesten, europäischen Fluggesellschaft Telefonischer Support

    Dodane: 24 marca 2024 w serwisie praca.pl
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta...

    Jasło

    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji

    Dodane: 24 marca 2024 w serwisie praca.pl